Vinnarna!

För det första så ska jag berätta lite om några ändringar/info om bloggen:
* Galleriet är nästan klart! Är förhoppningsvis klar med alla bilder/kategorier till helgen, ska bli skönt att slippa det på ett tag! Otroligt tråkigt att ladda upp bilder...

* Det har skett lite ändringar med blogg 'crewet'. Numera är det bara jag&Kinga och vinnarna som sköter bloggen. Johanna bloggar inte längre. Just därför har vi bestämt oss för att ta in två personer istället för en. Hellre för många än för lite, right? :)

Till Josefin:
Jag är säker på att du hade platsat här bland oss, tyvärr har vi redan bestämt oss för de två vi ska ta in, men du kan fortfarande skicka in ett 'bidrag' , gästbloggare behövs alltid! :)

Och de vi valt är; Sara M och Veronica! Ni har fått ett mejl av Kinga, hoppas ni kommer trivas här tillsammans med oss!

Kommentarer
Postat av: Zelly

Oj, vad snopet trodde tävlingen höll på till 25 maj. Men men det är ni som avgör såklart :) Grattis till de nya tjejerna och jag är säker på att de kommer göra ett superbra jobb som ni har gjort fram till nu :)

2009-05-07 @ 21:19:28
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: sophie

ja trodde också att den skulle hålla på ett längre tag.. men ja, grattis till de som vann ! Jag hade väl inte tillräckligt bra inlägg, haha :P

2009-05-09 @ 14:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0