Veckans IMPRINT

 (kan innehålla ev BD spoilers)



Vad heter du?

Johanna Crepin

Hur gammal är du?
Jag är 28 år

När blev du en Twilighter?
Jag blev de när den kom på bio i november

Vilken är din favoritbok, och varför?
Min favorit är breaking dawn, För att jag tycker den var mest spännande, sen att dom fick varandra och bildade en härlig familj

Vilket är ditt favoritcitat?
And so the lion fell in love with the lamb

Vilken är din favorithändelse i böckerna/Filmen?
Oj de var svårt har många favorithändelser i filmen, men en av dom är när edward och bella dansar på slutet. Sen när dom är i skogen precis när bella ska avslöja att hon vet att edward är vampyr.

Vilken är din absoluta favoritbild?
Oj har många favoritbilder (här är en av dem)


Snabbfrågor:

Edward eller Jacob?
Carlisle eller Charlie?
Alice eller Rosalie?
Mike eller Eric?
Emmett eller Jasper?
Esme eller Renée?
Böckerna eller filmerna? (kommentar: men tror att filmerna är lika bra)

Besök Johannas blogg här!!

________________________________________________________________________________________

Känner du att är ett riktigt twilightfan? Vill du visa det? Skicka då ett mejl till [email protected] med dina svar!
OBS; Skriv din blogg om du har en!


Kommentarer
Postat av: Lina

Kommer det några fler Imprints?

2009-06-25 @ 00:25:29
URL: http://linalikes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0