Så firade Rob sin födelsedag!

Robert Pattinson celebrated his 23rd birthday last night at Glowbal Grill and Satay Bar in Vancouver after a long 12-hour day of shooting in the studio for New Moon. Rob celebrated with New Moon castmates including Kristen Stewart, Ashley Greene and Jamie Bower. He got there around 9pm and left by 1am, at which time eager fans saw him on the way to his taxi and stopped him in order to get photographs. Detta skriver Newmoonmovie!

Sammanfattning svenska:
Robert firade alltså sin födelsedag på Global Grill och sedan på Satay Bar i Vancouver efter en heldags inspelning av New Moon. Han firade sin dag tillsammans med twilightgänget som för kvällen betod av Kristen Stewart, Ashley Greene och Jamie Bower. Självklart skrev han även autografer till sina fans! :)









Rob verkade iallafall ha haft en bra födelsedag! :) Eller vad säger ni?

Fler bilder kan ni hitta
HÄR!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Fin blogg! Tack så jättemycket för kommentaren! Kul med en Twilight blogg. Jag har inte sett filmen eller läst böckerna men jag ska göra det. Snart! :)



Kram Filippa

2009-05-14 @ 15:30:17
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: Filippa

Ja, jag hade tänkt läsa böckerna först! :)

2009-05-14 @ 15:40:16
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: johanna

kinga: det gick inte, är lite dålig på engelska stod att massa saker som jag inte förstår, snälla kan du hjälpa mig

2009-05-14 @ 15:53:00
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, ashleys ögon :P Om man tänkar att hon är alice så e det som om hon börjat käka människor! :O x)

2009-05-14 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0