Twilightfilmen - Victoria?

Julia skrev detta i en kommentar:

Hallå.
Jag har en undran till er Twilights experter.
Jag satt och kollade på Twilight ikväll och så när det var balscenen så reagerar jag på tjejen som står vid bordet där man tar bål. Är det Victoria mitt inne på balen? Eller ni kanske inte har lagt märke till det? Ajja älskar er blogg iaf :D


Svar: För det första! Tack!
Detta vart jag väldigt nyfiken på, detta hade jag aldrig lagt någon notis om! Jag satte in twilight dvdn i datorn och vips! Är det inte Victoria som tar bål på balen? Mitt inne bland allt folk?
Då kan man ju tänka efter..
  1. Borde inte hon bli törstig?
  2. Borde inte Ed kunna läsa hennes tankar?
  3. Borde inte Ed kunna känna hennes doft?
Hahah jo jag vet, jag är för petig för mitt eget bästa.



Alina: Stephenie har inte oranget hår heller! Jag tror du fått det hela om bakfoten, Stephenie är med på caféet, ja, men innan eftertexterna är det Victoria!

Kinga lägger till: jag tror jag vet svaret, men vill inte spoila: så jag har skrivit in det i kommentarerna istället på detta inlägg!
Kolla där!


Kommentarer
Postat av: Alina

Det är stephenie meyer ju! Hon är med på 2 ställen till i filmen. Andra gången på cafèt och i slutet på filmen innan eftertexterna. /alina

2009-05-23 @ 23:26:43
Postat av: Julia

Åh tack så jätte mycket för svar :) Nu slipper jag grubbla på det.

2009-05-23 @ 23:38:03
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Jag tror jag får berätta om själva upplevelsen om jag tyckte det var kul osv men jag får Inte berätta något som har med inspelningen eller inspelningsplatsen att göra och Om jag skulle göra det kan jag bli stämd på en summa jag inte ens vill tänka på.. Hmm du tänkte om jag kunde fråga om dom kommer till Sverige..? förstod inte riktigt din sista fråga.. :)

2009-05-23 @ 23:39:18
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag såg det där också. Jag gillar inte twilight filmen för de har gjort så mycket misstag jämnfört med boken.

2009-05-23 @ 23:42:00
Postat av: J

Gud vad läskigt, jag har sett den många gånger och ikväll när jag såg den tänkte jag också på det. Och så tar ni upp det, creepy! ;D

2009-05-23 @ 23:58:41
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Kinga

KINGA SVARAR: NEW MOON OCH ECLIPSE SPOILERS!!



1. Victoria har varit med så länge så hon kan hantera sin törst, och hon är inställd på hämnd.



2. Hon har lärt sig genom att hon och James spanat på Ed o dem att han kan läsa tankar, och aktar sig för att tänka.. vampyrer är ju lätt-distraherade. Plus att alla på skolan kan ha tänkt Bellas namn..



3. Han hade kunnat känna hennes doft, lätt, om han väl ställde in sig på fara, men han ville så gärna att Bella skulle ha det så roligt som möjligt, och hans största prio var hon, så hans sinne tänkte inte på det... plus att han inte är en så bra spårare, han ställde inte in sig på Victoras doft förrän i NM.

2009-05-24 @ 00:09:10
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Josefin

Kinga: Det har du rätt i , grymt.

2009-05-24 @ 02:59:24
URL: http://skrutte.blogg.se/
Postat av: Molly

Kinga: Haha tack så mycket :)



Det märkte jag redan när jag kollade på bion, därför var jag inte riktigt nöjd med slutet. Ville att det skulle vara precis som i boken :P

2009-05-24 @ 11:54:07
URL: http://molkan.se
Postat av: Anonym

kom ni på det där nu eller det såg man ju första gången man såg twilight

2009-05-24 @ 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0