Rachelles Honey

200905241914.jpg
Källa

Rachelle LeFevre och hennes ursöta valp från djurens vänner, Honey, är med på framsidan av Modern Dog denna månad. Det är en gullig liten intervju. Jag gillade denna biten:


MD: Jaadu, när du filmar i Vancouver, då passar jag henne!
RL: Du är den åttonde personen denna vecka som erbjudit sig! Vi har nu träffat hela grannskapet. Det tog mig över ett år att träffa de människor som är våra grannar. Och nu, efter bara några veckor, känner vi alla!Hon har en pojkvän lite längre upp på gatan, han heter Mr. Pickles.(Översätter jag svaret blir det inte lika kul:)
MD: Honey and Pickles? What are they, the pregnancy cravings couple?

Läs resten på Modern Dog

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kinga: Sv: vad konstigt för i den firefox som jag kollar så är det inget fel..:S Kram!

2009-05-25 @ 15:07:53
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: Mini

Kan du inte göra en Team Jacob keps också :) Det vore jättekul! :P

2009-05-25 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0