Rob-tatuering

Twilight Gossip har nyligen publicerat denna bild. En tjej har tatuerat i Robs autograf. Snyggt eller creepy?
Man har ju sett att många gör Twilight-tatueringar. Skulle ni kunna tänka er det eller är det att gå över gränsen?
När jag tänker på det så skulle jag inte kunna göra en Twilight-tatuering, men å andra sidan är det ju många som gör obetydliga tribaler bara för att det är snyggt. Så varför inte göra en Twilight-tatuering om det betyder väldigt mycket för en?! Vad tycker ni? Robs autograf skulle jag ALDRIG kunna tatuera in dock!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja skulle faktiskt kunna göra det, och ja har redan flera tattoos även fast ja bara är 16 så jag vet vad det innebär, men ja skulle faktiskt gjort de om ja fick hans autograf där : )

2009-05-16 @ 13:47:17
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det är att gå över gränsen tycker jag!

Tjejen kommer inte vilja ha den när hon

är äldre...då hon har mer vett i huvet!

2009-05-16 @ 13:54:48
Postat av: Ida

Jag skulle aldrig kunna taturera in en twilight tatuering, just för att jag ALDRIG någonsin kommer att tatuera mig. Fattar inte hur de som gör de tänker. Förlåt men det är sant.

2009-05-16 @ 16:19:38
Postat av: Linn

Asså, om jag fixk Roberts autograf på kroppen så skulle jag tatuera fast den på en gång! Liksom.. den kommer ju annars försvinna, och det vill man ju inte?! Blir faktiskt avis på henne :o



Jag står för vad JAG tycker ^^

2009-05-16 @ 22:13:22
URL: http://onlylinn.blogg.se/
Postat av: Lollo

Eh.. lite creeyp får jag säga, men samtidigt lite roligt :D

jag skulle inte direkt tacka nej till hans autograf direkt..

2009-05-17 @ 17:54:36
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jag tycker inte att det är över gränsen,kanske intes så fint dårå,man ska ju göra nån annan där det tex står 'twilight' istället

2009-05-19 @ 20:41:05
URL: http://karoline95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0