Rob bars iväg!

En kort bit av en intervju som gjordes med Rob när han var i Cannes. Om ni vill läsa hela kan ni göra det HÄR!

"I was having lunch on the Carlton's beach when 700 people crowded together at the entrance to the restaurant of the beach. It was funny, in a way... I was carried by three bodyguards to a car parked in front of the restaurant. They were literally carrying me; I wasn't touching the ground anymore! It was really, really weird!"

Översättning:
" Jag var och åt lunch på "Carlton´s beach" när 700 personer trängdes vid restaurangens strand ingång. Det var roligt, på ett sätt.. Jag blev buren utav tre livvakter till en bil som var parkerad på restaurangens framsida. Dom bar mig bokstavligt talat, jag rörde inte marken längre! Det var väldigt, väldigt konstigt!"


Bilden har inget med texten att göra! ;)

Jag tycker detta var lite komiskt jag, haha! :P

Kommentarer
Postat av: josefin

haha det var det faktiskt . :D

2009-05-24 @ 20:22:57
URL: http://skrutte.blogg.se/
Postat av: frida hjelm stenfors

Haha klockrent!

Shiit vad snygg denna människan är :P

2009-05-24 @ 23:35:51
URL: http://fridahjelmstenfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0