Om kommentarer

Har märkt att de flesta skriver ''vera, sara, sandra, kinga'' till ungefär alla kommentarer.
Denna önskan gäller endast om vi skrivit något på din blogg och förväntar oss svar!
Om jag te x skriver ett inlägg (sandra)
Så behöver ni inte kommentera ''Sandra: ...............'' (OM det är att kommentare just det inlägget)
Det är inte nödvändigt! =)

Till exempel. Om jag (sandra) skriver ett inlägg om Roberts födelsedag, då behöver ni inte skriva ''Sandra: GRATTIS ROB!'' utan det räcker med ''GRATTIS ROB!''

Kommentarer
Postat av: viktoria

Haha, jag blev så förvirrad att alla andra gjorde det så jag gjorde samma! XD

2009-05-14 @ 13:46:31
URL: http://twilighttribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0