MTV MOVIE AWARDS!

2009 MTV Movie Awards
Vem har röstat på Twilight i alla de olika kategorierna?
Idag är sista dagen!

Vem mer än oss planerar att bänka oss framför Tv:n
natten mellan den 31:a maj och den 1:a Juni, kl 03:00?


Efter en stunds research kom jag fram till denna tråkiga nyhet:

Alex kommenterar på Twilightswedens hemsida:

Har pratat med Elin (kommer inte ihåg efternamn) som är sändningschef på svenska MTV och fått bekräftat från henne att vi INTE kommer få se det live. Vi pratade en bra stund och hon förstår att alla Twilightfans är besvikna men det är för dyrt att sända live under natten. Dom ska fösöka få upp det på webben redan dagen efter men blir antagligen svårt, detta eftersom all sändning via webb kräver artisters och skådisars medgivande=svårt att få så snabbt. Därför kommer det inte heller sändas live från USA via webb. Den 2 juni hoppas de kunna sända hela galan men dom har bara fått klartecken för den 4 juni än så länge. Det kan alltså bli ett sammandrag på tisdagen bara.
Tyvärr, då jag verkligen hade sett fram emot att se det live




HELSICKE!

Nu KUPPAR VI ALLESEMMANS!

Klicka här på länken för att maila in till redaktionen på MTV SWE o säg åt dem att köpa in programmet!
Fult att de KAN köpa in det, men VÄLJER att inte göra det... Det har alltid varit Live innan!!!



Kommentarer
Postat av: Emma-Sophia

Jag röstade såklart på Twilight i alla kategorier. Däremot har jag hört att vi i Sverige inte kommer att få se MTV Movie Awards live, har ni hört något? Det kanske bara var ett rykte?

2009-05-27 @ 14:44:17
URL: http://levoton.blogg.se/
Postat av: johanna

jag har gjort de. såklart.. jag ska göra de såklart, vilken kanal är de på

2009-05-27 @ 14:48:11
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hörde att det inte skulle sändas direkt, utan på onsdagen istället.

2009-05-27 @ 14:50:14
URL: http://www.lisettejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0