Mardröm

Jag kom nyss på en dröm jag hade inatt.

Jag har gått med en skrämd känsla i kroppen hela dagen, och som en blixt från klar himmel kom nattens dröm över mig.

Jag drömde att jag var med min familj och mina vänner på en resa utomlands (var vet jag inte)
och vi bodde på ett enormt en-planshotell i en vacker stad.

Jag kommer endast ihåg glimtar, och i glimtarna så är jag förföljd av en seriemördare, som är fänslad, men sak förflyttas från ett fängelse till ett annat. Han hamnar såklart i "fängelsesviten" på samma hotell som vi bor på.
I hela drömmen är mördaren där, med vakterna såklart, men han psykar mig, och berättar hur han ska döda mig, och går jag förbi hans svit, så kastar han sig mot gallret med en massa galna skrik och klöser efter mig...

Mördaren i min dröm var Jamie Cambell Bower

http://cache.reelzchannel.com/assets/content/person/286675_bio.jpg

Den var verkligen hemsk......

Har ni haft några hemska drömmar?
Har ni någonsin drömt om någon i Twilightsagan?



Kommentarer
Postat av: Twifans<3

Kinga: Jag drömde att jag putsade fönstrena i mitt rum och föll ner. jag bor på fjärde våningen och trodde liksom "shit nu dör jag". Men då fångade Edward mig. hahah! Bästa drömmen! xD <3

2009-05-16 @ 14:34:41
URL: http://twifans.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah en gång drömde jag att robert pattinson flyttade hem till mig.

och en annan gång att jag skulle bli dödad av james & victoria ^^,.

2009-05-16 @ 14:42:42
Postat av: sophie

Vad sjukt att du skulle skriva ett sånt inlägg, den här natten som var så drömde jag att jag var med i New Moon. Alltså både att det var en inspelnings-dag o typ att Cullens var min familj, men edward o bella fanns inte med.

Iställeet var dom som ska spela caius o marcus mina bröder o så fanns det en massa småbarn. Och så skulle vi fly för att världen gick under eller nåt så vi sprang hela tiden ..



Och när det var en inspelning så var det en väldigt konstig scen; det var typ som ett trä-fort som vi satt längst upp på , cullens, då , och skulle slåss mot nå monster, kanske vargar, men som var människor just då för att dom senare skulle fixa monstren i datorn typ haha och då var jag nikki reed, alltså när hon är sig själv men Rosalie var framför mig... lite konstigt ..

2009-05-16 @ 15:20:21
Postat av: Emma-Sophia

Jag vet inte om jag specifikt drömt om någon från Twilight, men när jag höll på att läsa böckerna första gången drömde jag att jag blev jagad av massa onda vampyrer och att jag sedan slogs mot dom med ett gäng gosa vampyrer. Låter ju lite som Twilight det där, så jag blev nog inspirerad. ;)

2009-05-16 @ 15:38:34
URL: http://levoton.blogg.se/
Postat av: evelina

2009-05-16 @ 15:49:33
URL: http://evelinasblogg.devote.se
Postat av: evelina

jag har drömt om twilight sagan ETT ANTAL GÅNGER(A)

men den dröm jag kommer ihåg mest är att jag stod på skolan och kollade på anslagstavlan på ett papper där det var det man kunde välja på temaveckan (en grej vi har på skolan), och så står jag där med min kompis, vi pratar och liksom ska kolla vad jag ska välja, helt plötsligt står det någon bakom mig och liksom håller om mig. och jag reagerar inte,eller inte dåligt , utan liksom :hej älskling. (typ nå sånt) och så står det på pappret att man kunde typ välja att läsa twilight och se filmen och massa cp. och så säger jag; det ska jag välja! men då säger killen bakom mig ; nej , det är bara för nya twiligheters. OCH SÅKLART så är det ingen annan än edward xDDDDDDDDDDDDD HAHHA, var så ledsen då ja vakna, ville att det skulle vara sant

2009-05-16 @ 15:54:19
URL: http://evelinasblogg.devote.se
Postat av: Josefin

Jag har drömt många gånger om Edward och Robert Pattison då jag antagligen är mig själv eller Bella.

haha! :D

2009-05-16 @ 17:28:30
URL: http://skrutte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag drömer om vad som skulle hända om det fanns en till bok och om en del saker inte hade hänt, hur det då hade varit. :P

2009-05-16 @ 19:03:56
Postat av: Pija

Jag har typ drömt om Edward några gånger, och om Carlisle och sen så drömde jag att jag var Edward en gång.. Det va lite skumt, men drömmar brukar ju inte vara speciellt normala så :P

2009-05-16 @ 20:49:26
URL: http://allabouteus.blogg.se/
Postat av: Karoline

Hahah,det värkar ju roligt :P

jag drömde en gång om typ nån galen gubbe som hade förstört mitt pytte pytte lilla hus jag bode i medans jag va på semester å sen typ kom Robert å räddade mej eller nått :P skit skumm ^_^

2009-05-19 @ 20:47:42
URL: http://karoline95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0