Jacobs hus innan New Moon

  På MaliciousMandy hittade jag denna intressanta fakta:

"Idag på jobbet berättade en jobbkompis till mig att hon har bott i "Jacobs hus"

Hennes ex bor fortfarande kvar - men de flyttade isär.

Hon berättade om när en kvinna kom förbi i februari, för att titta på huset, och hon sa gång på gång hur perfekt det var för "the Unities Sports Movie" som de planerade att filma i stan.
Jobbkompisen berättar hur hon kommer ihåg att hon hela tiden tänkte: "varför behövs ett så nedgånget hus för en sportfilm??"

Ha ha ha om de bara visste DÅ vad de vet NU!!!!

Iallafall.... hon postade lite bilder, och här får ni se en!



Huset, innen den röda färgen!

Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Till: Alla.



Gud va kul med en twilightblogg! Jag älskar twiligt och kommer kolla in fler gånger. Ha en toppendag tjejer! Jag ser verkligen ifram emot tävlingen ni ska ha!

2009-05-09 @ 16:48:08
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: cecilia

Till: alla.



Skulle vara kul om ni kunde skriva lite om Alex meraz! berätta lite om vem han är och vad han gör när han inte spelar Paul i new moon. Han är så himla snygg:) älskar eran blogg förresten!

2009-05-09 @ 17:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0