JA! Pre-order How to be & Little Ashes!

WOHO! Blev jätteglad nyss!
Emma-Sophia bad mig för ett tag sen att försöka ta reda på om How To Be & Little Ashes kommer säljas på svenska internetsidor. Då mejlade jag till cdon.se och cdwow.se och fick inte särskilt lyckade svar...
Nu för en stund sedan la jag upp om Discshop nyheten och blev jättenyfiken, så jag gick in på cdwow för att se om dom möjligen ändrat sig. Och guess what? You can now pre-order Little Ashes&How to be at cdwow.se! För 119 kr/styck UTAN frakt, helt amazing.
Dessutom blev jag superglad när jag såg att How to be släpps imorgon! Så om du beställer idag så får du den senare i veckan, typ fredag kanske. (Förhoppningsvis)

Klicka här för att köpa How To Be (släpps imorgon, 17:e maj!)
Klicka här för att köpa Little Ashes (släpps någon gång i Juli)

Filmerna är på region 2, så de funkar på våra svenska dvd-spelare!

Och snälla, om ni använder er av min information till er twilightblogg- ange oss som källa! Jag har redan kollat runt bland flera twilightbloggar och ingen har lagt upp denna information.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du tänkt att köpa den?

2009-05-17 @ 22:07:39
Postat av: Jessica

This made my day!! Jippii :) Som jag har längtat :P Tack för en fantastisk sida <3

2009-05-17 @ 22:16:50
URL: http://www.twilightfeber.webs.com
Postat av: Anonym

är det svensk text?

2009-05-20 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0