Bildgalleriet

De flesta vet att jag nästan slitit ihjäl mig för att få upp så många bilder som möjligt. Anledningen till varför det tar så lång tid är:
  •  Jag har inte domänet (.se) på min dator, det har Kinga, så det är bara hon som kan ladda upp hur många bilder som helst på en gång. Jag, som inte har domänet på min data, kan bara lägga upp 10 bilder åt gången
  •  Jag går i sexan, vilket innebär att vi ska hålla i skolavslutningen på vår skola, förutom det så kommer alla prov och alla läxor nu innan. Därför har jag varit väldigt oaktiv på senaste tiden. Så fort allt lugnat sig lovar att komma tillbaka som vanligt! (Det var även därför jag bestämde mig för att ta in två personer till, men jag är alltså den som skapat sidan från första början, men det räknar inte jag, för sidan vore inget utan mina underbara vänner : Kinga, Vera och Sara! Ni skulle vara veta hur mkt jag uppskattar allt ni gör för sidan!
Så såg jag också att TwilightSweden lösenordsskyddat sitt bildgallerie medan alls byggs upp igen, det har jag också gjort. Ingen kommer ha tillgång till bildgalleriet förräns jag är klar. (utom möjligen Kinga, Sara&Vera)

Men så fort galleriet kommer hemsidan skötas mycket smidigare! Alla bilder kommer samlas i en hög, och inte ligga all-over sidan. Så slipper det bli sjuhandra bilder i ett inlägg! =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Sandra: okej hoppas du blir färdig snart. Gillar bildgallerier =)=)

2009-05-18 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0