The Unborn med Cam Gigandet.

Cam som spelade James i Twilight är med i en ny film som heter The Unborn och den går på bio just nu. Den har fått ganska dålig kritik från kritiker, men det som verkligen betyder något är vad man själv tycker om den. Alla tycker olika.
Ska faktiskt se den på bio på fredag, så får se om jag tyckte den var bra. Ett plus är att Cam är med, en snygging att kolla på kan inte sitta fel XD.

Handling: Casey är en ung kvinna som börjar se och uppleva skrämmande hotfulla oförklarliga ting. Det visar sig att hon är förföljd av en ofödd varelse från det förflutna som pockar på att få födas. Casey tar kontakt med en exorcist för att få hjälp.

Rollista: Cam Gigandet, Odette Yustman, Gary Oldman mfl...

// Johanna.

Kommentarer
Postat av: tina

den värkar läbbig :S jag kommer inte se den i alla fall

2009-03-04 @ 20:57:44
URL: http://tinnisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

även om filmen skulle varit bra så skulle jag nog inte kolla på den, bara för att dissa honom. xD haha, närå.. men jag tkr han e ful.. kanske för att han är ond som jag hatar honom? :o

2009-03-04 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0