TÄVLING SLUT och the winner is....

Ja, jag måste erkänna att det var ett SJUKT svårt val, att skilja på lögner och verklighet, att välja ut det BÄSTA svaret. Vilket var omöjligt.
Hela 116 personer var med och tävlade, och jag gillar verkligen tre av dessa; Melina, Sophie(som skrev i en kommentar) och Katie. Ni tre var speciella, det ni skrev, allihopa, var något JAG skulle skriva om jag hade haft chansen att tävla.
Jag ska erkänna att jag tyckte Sophie's var den absolut bästa, men Melina och Katie var så in i helskotta bra också så jag var tvungen att lotta...
Jag tog alltså tre papperslappar, skrev era namn och min syster drog en vinnare.
Vinnaren ÄR:





KATIE!! Grattis! =) Du har fått ett mail av mig, där du måste skriva tillbaka namn&adress så får du dvdn i brevlådan den 29:e april.
Tack till alla som tävlat, jag lovar, det kommer snart fler tävlingar!

Kommentarer
Postat av: sophie

Menar du mig- sophie ?? :O om det var det, så attans!!!! Hahaha



Men grattis till katie =)

2009-03-10 @ 18:15:54
Postat av: melina

ja , man kan ju inte vinna varje gång ,

men man får väl hoppas på nästa tävling (:

2009-03-10 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0