Robert About The Perfect Date.





Robert Pattinson admits that his perfect date would be somewhere close to his home.

He doesn't want to have to travel - and says that he still has a fear of flying.

Rob revealed all to Ellen: "I am still afraid of flying.

"I don't deal with it I just spend the whole flight freaking out."

When one fans asked what Rob's perfect date would be Rob replied: "Perfect date?

"To be honest...a date would be perfect.

"I don't really go on dates, I kind of, if I even get somebody's number then I'm going out with them afterwards or it becomes a hassle.

"Just someone who is funny and I don't really care where we are going. Preferably not somewhere far from my house. It's probably the perfect date."


Källa: MyPark magazine.



// Johanna.


Kommentarer
Postat av: tina

jag fick höra från någon kompis att han är bög är det sant :S snälla säg att det inte stämmer !!

2009-03-29 @ 17:31:11
URL: http://tinnisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johanna, jag skulle hemskt gärna vilja ha denna bilden! min hotmail är [email protected]

Tack!

2009-03-29 @ 21:48:12
Postat av: Anna

Hej!

För det första - mycket trevlig Twilightblogg ni skriver!

Jag har ett relativt nystartat Twilightforum som heter Twilight iFokus (www.twilight.ifokus.se) som gärna vill ha fler medlemmar. Tror du att du skulle kunna skriva ett inlägg om mitt forum på din blogg? Jag gör det samma, dvs. länkar till dig i ett inlägg på mitt forum.



Hör av er till min epost, [email protected]! =)

Mvh Anna

2009-03-30 @ 15:43:07
URL: http://www.twilight.ifokus.se
Postat av: Emma

Hej!



Hittade hit av en slump, och glad är jag för det!

Kanske kan få svar på min fråga utav er.



Är inte så insatt i Twilight har sett det o tycker den är grymmt bra. Kommer det komma mer filmer om Bella o Edward? Man bara skrek inombords när filmen slutade o ville se mer.



Mvh Emma

2009-03-30 @ 15:59:02
Postat av: Jeanette aka Nettan

sv: okej vilken tur att du fick dom idag, förlåt igen att de blev så sena innan du fick dom :)

Men bättre sent än aldrig :D



KRam

2009-03-30 @ 16:14:58
URL: http://jeanettesart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0