Nya kategorier

Nu har jag tagit mig tid(typ 40 sekunder) att fixa fler kategorier. Kategorierna som gäller nu är:

Bilder (övriga bilder)
Dagens Pic (Någon av oss kommer lägga in dagens picture every single day.)
Filmer (Tex youtubesaker..)
Johanna (Så hon kan skriva lite personligt, te x ''Idag fick jag BD på svenska!''
Kinga (Samma som ovanför)
Kristen Stewart (Hon förtjänar en egen kategori med tanke på huvudrollen)
New Moon (Allt om New Moon)
Robert Pattinson (Ännu en huvudroll)
Sandra (Samma som Kinga & Johanna)
Twilight (Allt om Twilight)
Tävlingar (Framtida tävlingar)
Övriga skådespelare (Kellan, Taylor, Ashley m.fl)
Övrigt (Allt som inte platsar i någon av de andra kategorierna)

/S

(Jag kommer sätta de andra inläggen i olika kategorier senar enär jag har tid. DET kommer ta längre tid. :) )

Kommentarer
Postat av: J

Svar till Johanna! Ja om det passar så tänkte jag 28 eller 29 mars...

2009-03-10 @ 18:10:30
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0