Kolla vad man hittar på 4tnz.com:

Ashley älskar Taylors nya boooody!


Jacob Black ’s nya bod kommer få dig att YLA!.

Fråga bara Alice Cullen - hon kan ju förutsäga framtiden!

När hon framträdde i New York den här helgen för att främja sin välgörenhet, DonateMyDress.org,skvallrar  Ashley Greene till InTouch Magazine, om workout-krigaren, Taylor Lautner som pumpat upp sig för New Moon.

Ashley pladdrade på:

  Han ser fantastisk ut  ... Jag satt i  make-up släpet och jag tittade bort av en slump och han tog samtidigt av sig skjortan eftersom han gjorde en scen och de letade efter hans dubbel (stuntman) och jag bara: "Du SKÄMTAR!  Tjejerna kommer vara mycket nöjda, måste jag säga.  Det (kroppen)ser ut som 300! " (filmen 300, Kingas anm.)

  Vi gillade idén med Taylor i 300 så mycket, vi sätter honom där själva! ! Kolla in pic ovan!

  Ashley hade massor av andra saker att säga också. Inklusive försäkringar för Robert Pattinsons fans att han inte kommer försvinna någonstans!

  "Självklart kastade de in Rob mer där!  Han kommer in som en flyktig bild som berättar för Bella inte att göra något vårdslöst och ni har honom i början i skolan, på festen när han säger adjö till henne och minnen och i Italien, så han får sin del av filmen oxå!"

Phew! Puh!  Tack för denna lugnande tillförsikt, vi blev blekare o blekare bara av att tänka på att gå miste om Rob!

4tnz!

 

Kram Kinga


Kommentarer
Postat av: Trixie

Ska inte andra filmen inkludera dom 3 sista böckerna? Eller 2 iallafall? Kanske jag som missförstått.. :p

2009-03-18 @ 21:42:58
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Molly

Sandra: svar: Ja, det kommer förmodligen vara helt otroligt i alla fall! Åh, jag lääängtar! tänk när trailern kommer :|



Jaa, vi får hoppas på det ;D <3

2009-03-18 @ 22:01:02
URL: http://everytiime.blogg.se/
Postat av: T

Kinga: Vem gör inte de?? :P

2009-03-19 @ 19:20:10
URL: http://twilighters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0