Update om rollbesättning @ Eclipse.

Jag skrev tidigare ett inlägg om vad som krävdes för ett antal personer som ville söka till Eclipse, här finns tre mer:

Maria: Female mid-20’s, Hispanic, petite figure, brunette, dark eyes with a soft and musical voice. Maria looks for humans that she could turn to vampires to create a “newborn army”.

Bree: 14-17, beautiful, 5′1″ - 5′3″, short dark hair, fair skin. Has a high pitched shrill scream. She is one of the newborn army who ravaged Seattle, killing many with her fellows under the guise of a serial killer.

Royce King II: Male, late 20’s, out-spoken, comes from wealthy family. He was a human who lived during the time of the Great Depression. He was engaged to Rosalie Hale for a short period of time.


Kommentarer
Postat av: RobPattz

Hej hej!

Ni på denna blogg brukar alltid vara snälla och svara på frågor så därför har jag en fråga till er:)

Ni vet den där tidningen bravo som dte var twilightsaker i, jag tror det var sandra som betsällde den? Jag undrar vilken sida ni beställde den ifrån för jaG beställde nämligen från presstop men det stod inget om räkningen och grejer så jag undrar kommer räkninhe/fakturan eller vad man nu kallar det samtidigt som tidningen (om ni vet såklart)?



Kram

2009-06-08 @ 18:33:26
URL: http://robpattz.blogg.se/
Postat av: RobPattz

Tack så jätte mycket för det snabba svaret;)!

Kram

2009-06-08 @ 18:41:29
URL: http://robpattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0