Rachelle Lefevre har skaffat Twitter!

Skrev tidigare ett inlägg om vilka av twilightskådisarna som faktiskt har twitter!

Peter Facinelli

Billy Burke

Michael Sheen

Jamie Campbell Bower

Justin Chon

Charlie Bewley

Gil Birmingham

.... nu kan vän även lägga till Rachelle [aka Victoria] i listan!

Twilightlexicons ord:

Ja, vi vet att efternamnet är felstavat, men http://twitter.com/Rachelle_Lefevr är faktiskt den riktiga Rachelle Lefevre.

Här är historian.

Vi får ett meddelande [tweet] helt oväntat från http://twitter.com/Rachelle_Lefevr där hon talar om att hon är den riktiga Rachelle. Nu måste ni förstå, det första jag märker är att hennes efternamn är felstavat.

Jag tänkte "Åh gud, denna kan inte ens stava, och den tror verkligen att vi ska tro på det".

Jag skulle normalt ignorerat henne, men jag tänkte, men jag trodde, det var ganska .. väl öppet sagt ... för en bedragare, så, vi kollade med Rachelle’s arbetsledning, och enligt hennes ledning, “…Dett är verkligen hennes användare…det är andra där ute som tagit hennes namn och öppnat olika användare och sagt att dem var hon! …En av dem användaren hennes korrekta staving av hennes efternamn Lefevre, Så det är därför ni ser hennes efternamn utan ett ''e'' på slutet, hennes riktiga stavning använder någon redan..

Läs mer här, på TwilightLexicon!
Så, Rachelle är riktig.
Lägg till henne här!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du jag undra om ni kunde förklara lite mer om twitter, jag kan typ ingenting om det, vet inte riktigt vad det är hur man använder och jag skulle gärna vilja skaffa? hihi kram

2009-06-17 @ 16:52:43
Postat av: Anonym

Det är en sak jag har gått runt och undrat över jättelänge nu, vad menas med "aka"? ...

2009-06-17 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0