New Moon - In Tie Ediotion Nummer 2



Riktigt snygg!! [Ja, jag tycker om Jacob lite mer än Edward]

Stooooort tack till TCA som skriver:

EW exclusively reveals this new, gorgeous cover: Little, Brown has revealed their cover for the movie tie-in edition of New Moon, which features an exclusive image from the Twilight franchise's second film. What do I really think? Get your puppy paws off of Bella, Jacob! Team Edward - woot! :-) Hey, I just noticed that there is a girl in the background...Emily?


Kommentarer
Postat av: >Emelie

Usch ! Jag avskyr JAcob ! Den var inte bra dendära bilden . ! den var inte alls bra gjord min åsikt:)

2009-06-24 @ 12:26:55
URL: http://pemlaan.blogg
Postat av: Anonym

"Hey, I just noticed that there is a girl in the background...Emily?"



är det inte Edward I bakgrunden?

2009-06-24 @ 15:32:03
Postat av: Elin

nää. jag gillade inte alls bilden. jacob är avskyvärd :]

han är inte värd bella enligt mig!! sorry ..

2009-06-24 @ 22:04:55
Postat av: jennifer

kan inte precis säga att jag älskar jacob, MEN JAG älskar taylor.. hehe team taylor klart! team edward ofc! team ROBERT INDEED <333 haha , men jag tycker ändå att den var bra gjord :)

2009-06-25 @ 12:45:58
URL: http://462-stadenditallavill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0