Hur jag blev ett twilightfan!

Ja nu till hur jag blev ett twilightfan!
Jo det var såhär att jag skulle låna en bok till svenskan eftersom vi var tvungen att läsa en bok och detta var då 2006. Jag gick runt och tittade lite och kollade då på nyheter och fick se en spännande bok som hette "Om jag kunde drömma". Egentligen la jag inte märke till namnet så mycket utan som den fotonörd jag är, så gillade jag framsidan.

 Jag lånade boken och började läsa och jag har då aldrig älskat en bok så mycket! Dock glömde jag bort boken lite granna tills en klasskompis tipsade mig om en ny bok vilket var "När jag hör din röst" och sen dess har jag köpt böckerna så fort som släppts. Jag har nu alla böcker på svenska och engelska och håller på att läsa dom engelska just nu.

När jag fick höra av en kompis att twilight skulle bli film så blev jag helt galen av lycka då jag älskade böckerna! Självklart såg jag twilight på biopremiären och dagen efter drog jag med mig två nya vänner för att se den igen. Därefter fick jag den på ett usb-minne och nördade filmen som tusan ända tills jag fick dvd:n hemskickad den 28 april! Jag har alltså varit helt fast ända sedan "om jag kunde drömma" släpptes och jag är så glad över att min lärare tvingade mig att läsa en bok! ;) haha:)


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

så det kan bli med bara en bok! :D

2009-06-09 @ 22:05:33
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0