Helt underbart...

Alla bilder och videos som har strömmat in nu under natten är helt underbara..
Tack till Twilightnews, Kinga, Sara, Jennifer och Stephanie som höll mig vaken. Detta var sjukt kul, och verkligen roligt att dela världens bästaste dag med andra twihard! ;)

Nu är klockan 05:22 och jag drar till skolan om ett par timmar.
Det är inte lönt att sova, så iställer kommer jag ordna upp med alla bilder och videoklipp i bildgalleriet osådära.

Trailern var grym....eller hur?


Jag vill oxå passa på o tacka Newsan o Steph o Jen, o Sara!
Så roligt vi hade det!
Nästankyssen va de bästa på hela kvällen!!

Var det någon som var uppe o följde oss?


Kommentarer
Postat av: challie

jag skulle gärna vilja följa er under natten men har träning idag och jag måste vila mig för vi tävlar snart :)

2009-06-01 @ 06:33:38
Postat av: Trixie

Självklart följde jag det.. :) Så otroligt bra..

2009-06-01 @ 10:41:49
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Madeleine

hihi, satt också uppe inatt! fick dock panik när UsStream slutade sända, men hittade en ny snabbt :)



Nästan kyssen var lätt bäst!

Haha, jag satt och typ hoppade upp och ner; Ska han...ska de...de ska..de..de gör det.. NEEEJ! Haha, fast det var ju kul :)



Vad tror ni, var Kristens tappande av priset planerat? Haha, kul var det iallafall!



Och ej-Twilight relaterat - hela Eminem grejen, haha, fyfan vad jag skrattade! Jag tror inte att var "in on the joke"!

2009-06-01 @ 14:05:45
Postat av: Josefin

Trailern var grym!

tittade på den i morse så fort jag vaknade. hihi

2009-06-01 @ 15:03:21
URL: http://skrutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0