Filmerna Crossbreeds!!!!!!!

                                                                                                                                                 NU ÄR JAG ARG!
Inte nog med att Rob Pattinson spelade Cedric Diggory, (fastän de finns många som inte ens kopplar att Ced o Ed är samma person) så ska filmernaverkligen blandas ännu mer????

http://moviesblog.mtv.com/wp-content/uploads/2009/03/jamie_campbell_bower450x300.jpgJamie Campbell Bower (Caius) har skrivit på kontrakt att han ska spela Grindelwald i de två sista filmerna i Harry Potter, alltså Deathly Hollow, del 1 och del 2.








Och nu twittrar Tom Felton, Draco Malfoy i Harry Potter såhär:


Kul med skådespeleri, men är jag den enda som blir besviken/förvånad/förvirrad?
Han är Draco, och Jamie kommer vara Caius, särskillt när filmerna kommer så tätt inpå varann. "Hmm är det Harry Potter jag kollar på, eller va de Twilight?"

Varför inte bara mixa ihop båda filmerna till nåt jättestort och göra Edward till Dumbledores ersättare, Harry blir vampyr och tar Jane med storm, och det visar sig att Angela Weber ÄR en häxa, så hon och Ron gifter sig och Hermione blir imprintad på och får små valpar.

Draco bllir scizofren och är halva tiden Riley o halva draco o Caius samma som Grindewald, och de 4 blir kära i varandra och rymmer, o bildar sin egen 2(4)mannafamilj, så kan de två svikarna göra en egen film tillsammans, och sluta blanda ihop två bra filmer till en förvånande soppa!
Damn Crossbreeds!


Så! Nu har jag fått klaga av mig!






Pssst! ny kategori! kolla nedan!  v

Kommentarer
Postat av: Emma-Sophia

Jag håller faktiskt med dig, även om jag själv inte är speciellt intresserad av Harry Potter (mer än dom fyra första filmerna som jag gillar), men det är väldigt förvirrande detta, det får jag allt hålla med om.

2009-06-03 @ 17:37:31
URL: http://levoton.blogg.se/
Postat av: TWIFANS<3

Robert Pattinson är också med i soppan ;P Glöm inte det (; Jag älskade faktist Harry Potter innan Twilight så jag tycker det är ganska roligt att de är med i varandras filmer <3

2009-06-03 @ 17:56:00
URL: http://twifans.blogg.se/
Postat av: J

Så rätt Kinga!!

2009-06-03 @ 18:01:41
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: matilda

synd att du blev så sur på dem, men ärligt talat var det där en av de roligaste jag hört. Jag såg allt som värsta filmen i mitt huvud :P (jag har väldigt dålig humor)

2009-06-03 @ 18:22:43
Postat av: Diana

Hahah förstår precis vad du menar! :)

2009-06-03 @ 18:32:26
URL: http://www.theshopaholicconfess.devote.se
Postat av: Fanny

OG VAD RÄDD JAG BLEV!!! Satt och läste, det helt korrekta inlägget (Tycker också det är jättesynd att de kör samma skådisar), med hörlurar i dessutom, när jag hör "I can't belive I did that", och shit vad rädd jag blev hahah xD

2009-06-03 @ 21:25:00
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Zozzo Cullen

hahha, jag blev också as rädd, jag hade högsta volyn!! xD jag stör mig inte på det så värst mycket...man kan ju inte hjälpa att man vill ha skådespelare av kvalité hahha ;D

2009-06-03 @ 21:54:38
Postat av: Lisa

Som skådespelare kan man ju inte leva på en och samma film/er hela livet ut, man måste få göra olika filmer. Jag fattar att det kan vara förvirrande för oss fans när skådisar är med i många filmer men det går nog över lite med tiden tror jag :p För mig så är Jamie fortfarande Anthony från Sweeney Todd och Elizabeth (Emse) är fortfarande "Ava" från Grey's Anatomy :p

2009-06-03 @ 23:06:06
URL: http://thekingofvattjom.blogg.se/
Postat av: Julia

Okej jag älskar Tom Felton och han är sååå het så för mig får han gärna vara med i Twilight serien men jag förstår verkligen din poäng

2009-06-04 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0