Ett tips!

Tänkte bara tipsa er om Kingas konstverk!
För er som inte vet så målar Kinga skor, bland annat twilight skor. Hon målar även andra saker, så som kepsar och hon är verkligen grym. Jag har sett mycket av vad Kinga gjort och själv ska jag beställa en tavla av henne. Jag är verkligen petig om vad jag tycker är fint, men hon är verkligen grym. Så om vi vill ha något målat, T.ex. skor, så har Kinga just nu ett sommarerbjudande. Om ni vill ha något annat målat så kan ni höra av er till Kinga på [email protected] och självklart målar hon inte bara twilight saker. Vill ni läsa mer så klicka här!

Här kommer lite saker hon gjort!




Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag måste bara säga att jag är riktigt imponerad!

2009-06-08 @ 23:35:08
URL: http://twilightfeber.webs.com
Postat av: Anonym

målar hon dom gratis?

2009-06-09 @ 16:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0