Ännu en tävling!!


Tjuvstartar denna tävling lite innan de andra går ut=)
Jag kom på att jag har en "knappmaskin" och har därför tillverkat fyra stycken Twilightknappar som ni nu kan tävla om! De är jättesnygga på väskan, jackan eller vart man nu själv tycker att de passar.

Två personer kommer att vinna två knappar var. Tävlingen är enkel och allt du behöver göra är att maila oss och motivera varför just du vill / borde / förtjänar att vinna, som ni ser är knapparna numrerade på bilden ovan, ni måste skriva numret på de knappar ni vill vinna, självklart behöver vi också ert namn och hemadress.
Ni mailar till: [email protected]
Ange "Knappar" som ämne på mailet.

Tävlingen kommer pågå till måndagen den 15 juni, så lite mer än en vecka har ni på er!

Vi ser fram emot många bidrag!
Lycka till!







Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Har följt den här bloggen sen den startades, och den blir bara bättre och bättre!

Den bästa svenska twilight bloggen - och den enda svenska twilight blogg jag läser.



Keep up the good work!



Förresten - såg nyss att du, Vera, är ifrån Avesta - samma här, haha :)

2009-06-06 @ 14:52:18
Postat av: Vera - thetwilightsaga

Madde; Tack så mycket för det fina berömmet! Vi blir sååå glada av komplimanger=) Oj, vad kul att vi har läsare från Avesta också!=D

2009-06-06 @ 15:06:21
Postat av: Twilight

Hej!!!



Den här sidan är jätte bra. Jag tittade på andra sidor tills jag såg att ni hade en. Ni kommer med nyheter snabbt och har många roliga tävlingar!!!



Ha det så här hela tiden!!! Eran hemsida är superbra!!!!!!:D

2009-06-06 @ 20:32:13
Postat av: Viktoria

Haha, kul att sånna random saker man har hemma kan vara till sån här bra användning! :D Jag skulle älska att ha dem på väskan - man kan stolt visa upp på stan att man är ett Twilight-fan! XD

2009-06-06 @ 20:45:09
Postat av: The Girl With Blue Eyes

Det är jätte kul med tävlingar!!! Tack Vera!

2009-06-12 @ 14:57:38
URL: http://www.thegirlwithblueeyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0