Xavier Samuel får rollen som Riley i Eclipse!!

Tack till Madde, för tipset!! :)

uk.online skriver nu om Summit's besked:

So this is what the face of an impressionable lad turned corrupted bloodsucker looks like.

It looks fang-licking good if you ask us!

 

Summit Entertainment has tapped Australian newcomer Xavier Samuel to play Riley in The Twilight Saga: Eclipse, the third film in the burgeoning franchise based on Stephenie Meyer's megaselling novels, according to the Hollywood Reporter's Risky Business blog.

 Från Just Jared:

Xavier Samuel


 

Vad tycker ni? Passar han bättre än Channing Tatum, eller Tom Felton? Själv tycker jag han är perfekt, riktigt söt kille!

/Sandra

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker han passar jättebra då han inte ser så hård ut..och enligt mig så ska inte riley se så hård för att var en "vilsen" nyfödd vampyr, skenet ska ju bedra..;) och om channing tatum hade fått rollen så hade riley bara sett överhård ut bara..då hade de nog inte varit spännande? but what do i know..de e mina fantasier när jag läser iaf =) haha

2009-07-17 @ 10:24:13
URL: http://vannaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag tycker oxå att han passar väldigt bra, fast när jag läste så såg jag alltid någon som Matt Barr.. vet inte varför,, :S heheh :D

2009-07-17 @ 10:34:04
Postat av: emelie

han passar jätte bra ! precis som jag tänkt mig

2009-07-17 @ 21:55:32
URL: http://pemlaan.blogg.se/
Postat av: Fia

Han var söt så han passar nog bra till rollen men jag skulle nog inte klaga om de hade valt att ge rollen till Channing Tatum eller Tom Felton direkt ;P

2009-07-18 @ 00:35:52
URL: http://fiaworl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0