Vi på The Twilight Saga!

Här är info om oss 4 bloggerskor som sköter denna Twilightblogg!
Undrar ni något mer om oss, så kommentera och fråga!

Namn: Sandra
Ålder: 13
Bor: Södra skåne
Vilken av Twilightböckerna är din favorit: Jag kan inte riktigt välja mellan New Moon och Eclipse...
Intressen: Basket, fotografera, dator, läsa, TWILIGHT, fotboll, tennis och vara med kompisar :]
Längtar till: Oj, en hel del faktiskt: Min födelsedag, resan till London med min syster, Twilight DVD:n, New Moon släpps på bio...
Favorithemsidor: Olika twilightbloggar, Twilightsweden, Twilightnews, Bilddagboken, Fanglobe.com, youtube och Twitter!
Framtidsplaner: Jag har inga särskilda.. börja högstadiet maybe. Ta det lugnt och njuta av min barndom ^_^





Namn: Kinga
Ålder: 25 år
Bor: Malmö/Uddevalla
Vilken av Twilightböckerna är din favorit: Breaking Dawn (och den publicerade halvan av Midnight Sun)
Intressen: Designa, rita, måla,läsa, promenera, min Jonas, skriva, poesi, musik och mysiga kvällar
Längtar tills: jag får mitt drömjobb, till Jonas kommer hem, till författaren tar sig i kragen o skriver klart Midnight sun!
Favorithemsidor: Mestadels olika bloggar, designsidor, boksajter, shoppingsajter och amazon.com
Framtisplaner: Bli designer, konstnär, o aldrig bli bortglömd!






Namn: Veronica
Ålder: 22 år
Bor: Avesta.
Vilken av Twilightböckerna är din favorit: Twilight
Intressen: Foto, mina djur, film/TV, shoppa, umgås med mina nära och kära, mm.
Längtar till: att New Moon ska komma på bio
Favorithemsidor: Hmm,  svårt, är ute på lite olika, men vet inte vilka som är favoriterna faktiskt
Framtisplaner: planerar att plugga upp mina betyg till hösten och sen söka in på högskolan




   
Namn: Sara
Ålder: Snart 17
Bor: Östersund
Vilken av Twilightböckerna är din favorit? Twilight och Breaking Dawn
Intressen: Fota, Vänner och läsa! =)
Längtar till: Sommarlovet,
Favorithemsidor: Facebook, alla dessa bloggar och bilddagboken
Framtidsplaner: Gå ut 1:an på gymnasiet och åka till London!



Kommentarer
Postat av: Sara

Lite mer om deras privatliv, hade varit kul :)

2009-02-15 @ 14:39:11
Postat av: Julia

Hihi jag följer din blogg! Men jag kommenterar sällan..

2009-02-15 @ 15:33:13
Postat av: Magnus

Jag läser!

2009-02-15 @ 15:40:11
Postat av: Fredrika

Jag såg på wikipedia att de tror att vanessa hudgens ska spela Leah i new moon :D du kan väll skriva lite om de, sök på 'new moon film' och kolla lite i stycket; 'film' det står lite roliga saker där ;)

2009-02-15 @ 16:40:04
URL: http://ffredrikah.blogg.se/
Postat av: Lina

jag läser din blogg...

mer intervjuer skulle vara kul

2009-02-15 @ 16:41:22
URL: http://wir.blogg.se/
Postat av: Julia nr 2 (?)

Hej, jag läser allt jag kommer över inom Twilight så jag läser självklart din blogg! Fortsätt och skriv :D Kram

2009-02-15 @ 16:42:03
Postat av: Sophie

Jag följer! XD

2009-02-16 @ 09:41:09
Postat av: Sandra

svar:

sara: Javisst, ska se om jag hittar, haha. Rätt svårt det hära! x)



Julia, Magnus, Lina och Julia(2): Aw tack så jättemycket! Kramisar!

2009-02-16 @ 09:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0