Veckans IMPRINT!

(obsarvera att det kan finnas ev. breaking dawn spoilers!)



Veckans Imprint frågor
:

Vad heter du?
Fanny Richloow.

Hur gammal är du?

16, fyller 17 i september

Vart bor du?
I Bomma, Stockholm.

När blev du en Twilighter?
När jag började läsa Om jag kunde drömma, den 8e oktober 2008! :D

Vilken är din favoritbok och varför?
Jag älskar verkligen alla men min favorit är New Moon/När jag hör din röst för att Bella och Edwards kärlek till varandra är så stark i den, det är den i alla böcker men i New Moon inser de att de verkligen inte kan leva utan varandra.

Ditt favoritcitat? (Notera; Du får bara välja ett)

"Forbidden to remember, terrified to forget" från New Moon

Din favorithändelse i böckerna eller filmen?
Min favorithändelse måste vara i Breaking Dawn, när Bella och Edward gifter sig.

Vilken är din favoritbild?



Snabbfrågor:


  • Edward eller Jacob?
  • Carlisle eller Charlie?
  • Alice eller Rosalie?
  • Mike eller Eric?
  • Emmett eller Jasper?
  • Esme eller Renée?
  • Böckerna eller filmerna?
 
Skriv också varför vi ska välja just dig!
 
Darför att jag är verkligen en äkta Twilighter, det var jag redan innan jag visste om att Twilight skulle komma ut på film. Enda sedan jag läst första boken har jag varit helt inne i den här Twilightvärlden, jag gick på smygpremiären den 20/11 - 08, vilket var otroligt roligt! Sedan har jag sett filmen 5 ggr till på bio. Jag har läst de första tre böckerna fyra gånger, tre gånger på svenska och en gång på engelska, den sista har jag läst en gång på svenska och håller på med den på engelska just nu.
Det kommer säkert vara många som söker till veckans imprint men det skulle verkligen vara suuperkul om ni valde mig!!!

Fanny verkar vara ett sjukt stort twilightfan (vilket jag är säker på att hon är!), glöm inte kolla in hennes blogg här!!


Kommentarer
Postat av: evelina ♥

sv; tack detsamma! =D



btw, du skulle inte kunna tänka dej att rösta på mej som veckans blogg? (a) :D



http://jjoosefinast.blogg.se/2009/april/finalister-i-veckans-blogg.html#comment

2009-04-29 @ 17:56:22
URL: http://evelinawesterberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

sandra: det är så kul att ni har sånt här för era läsare där ute. jag hoppas att mina frågor och svar fortfarande finns kvar hos er

2009-04-29 @ 18:22:10
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: h a n n a m e d i n

haha ja jag älskar min gaderobsdörr:D



tycker precis som du när du får välja favorit karaktär, snabbfrågorna, haha ;D

2009-04-29 @ 18:35:30
URL: http://hannamedin.blogg.se/
Postat av: Tamara

jag tycker inte du ska ge ut så mycket som t.ex '' breaking dawn efter att bella och edward gifter sig'' det finns såna som inte vill veta! dina svar innehåller spoilers! du borde vara försiktigare!

2009-04-29 @ 18:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0