Veckans Imprint!




Vi valde Veckans Imprint eftersom hennes motivering var sjukt bra! Läs, och förstå själva. :)


Vad heter du? - Alisa Gonzalez
Hur gammal är du? - 22 år!
Vart bor du? - Sätra/Stockholm
När blev du en Twilighter? - När jag först såg filmen, 18/3 och efter det var jag fast och besatt!
Vilken är din favoritbok och varför? - Måste nog säga, Breaking Dawn. Den var fylld av spänning, jag satt som på nålar och givetvist för att slutet vart underbar!
Ditt favoritcitat? (Notera; Du får bara välja ett) - And so the Lion fell inlove with the Lamb. What a stupid Lamb. What a stupid sadomasocistic Lion.
Din favorithändelse i böckerna eller filmen? - I böckerna är det absolut de tillfällen där passionen mellan Edward och Bella beskrivs. Det samma i filmerna.
Vilken är din favoritbild? (Skicka bild eller länk) - Skickar med bilden! Från sista scenen när de dansar.


 
Snabbfrågor:
Edward eller Jacob?
Carlisle eller Charlie?
Alice eller Rosalie?
Mike eller Eric?
Emmett eller Jasper?
Esme eller Renée?
Böckerna eller filmerna?

Skriv också varför vi ska välja just dig!
 
Ni ska välja mig för att jag i första hand var helt emot Twilight och hela hysterin. Tyckte att det var töntigt och onödigt. Men jag gick emot detta och såg filmen. Då föll jag, då ändrades min syn på det hela och jag var inte rädd över att erkänna att även jag inte bara snubblat men totalt fallit för Twilight. Utan tveckan beställde jag böckerna, läste ut de  alla på mindre än 1 månad och jag hålle rmig ständigt uppdaterad om allt som berör böckerna och filmerna!

De har inte bara påverkat mig personligt men öven väckt en gömd passion i mitt förhållande med min sambo/fästman. Vi fann tillbaka till vår passion, vår kärlek och värme tack vare böckerna och filmerna!

Bara det visar hur pass nära filmen och böckerna har kommit mig och mitt liv!



Vill du också bli veckans IMPRINT? Klicka på bilden till vänster, där hittar du mer information!


 

Kommentarer
Postat av: alexandra

SANDRA

SV: haha jag vet. den filmen e sjukt jävla bra !! Jag längtar till tvåan !

2009-04-13 @ 17:40:24
URL: http://alexandrajosephineeriksson.blogg.se/
Postat av: HannaK.

SANDRA



Tack så hemskt mycket :) Det glädjer mig att du tycker det :)

Måste bara säga att jag älskar eran blogg, så sjukt kul att kolla runt i den :)

2009-04-13 @ 18:06:28
URL: http://hannakoski.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sandra: Självklart! Jag har läst böckerna. De är de bästa böckerna jag läst! Har läst dom alla fem ggr nu.



Kinga: Så ni är tre? Ojdå :P Tack :P

2009-04-13 @ 18:33:21
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh tjejer TUSEN TACK!:D

2009-04-13 @ 19:29:39
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0