Cameron Bright

ET Canada har gjort en kort intervju med en i vampyr gardet i New Moon, Cameron Bright,
som fick rollen som en av "the witch twins" Alec, motpolen till Jane,
som såklart spelas av Dakota Fanning. När han blev tillfrågad om rollen som Alec, svarade han:
"Jag är redo för rollen, och redo för att spela något annorlunda"



Jag föreställde mig Alec, omedvetet, som Draco i Harry Potter,
och visst, jag har hört talas om Cameron innan han blev tillsatt rollen,
men jag kunde inte riktigt placera honom som skådis, men när man sett olika bilder,
och olika skådespelarjobb, tycker jag personligen,att han kommer va perfekt för rollen i New Moon.
Han och Dakota har en likhet, tittar man noga så påminner de om varandra,
och jag tror att de kommer vara magnifika sidan om varandra!

  • Hur föreställde du dig Alec? 
  • Vad tycker du om Cameron Bright?
  • Är han som du föreställde dig Alec?
  • Tror du han kommer se bra ut bredvid Dakota
 

                               

Kommentarer
Postat av: Mikaela

asså jag vet faktiskt inte hur jag föreställde Alec, var så länge sen jag läste om honom första gången.

Jag tycker att han är en jätte bra skådis,har sett många filmer med honom! och han passar att spela Alec.

Ja dom kommer nog va jätte söta bredvid varann :D

längtar!

2009-04-21 @ 22:15:53
URL: http://thefanpire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0