Peter snackar New Moon!

Detta blir (förhoppningsvis) mitt sista inlägg idag - ligger efter med pluggandet - ska jag vara ärlig så sitter jag framför min laptop, med den här bloggen åtminstone 7 timmar per dag, för att hitta senaste nytt! Ni kan tänka er hur många olika skvallersidor/twilightbloggar jag följer! (inte för att jag klagar - absolut inte! jag älskar att sköta bloggen, sjukt kul! Speciellt nu när vi börjar få mer läsare, och självklart Ni är en stor del för att jag fortsätter blogga! Men ibland skulle det vara skönt att bara luta sig tillbaka och skita i allt och alla.)

Av någon konstig anledning funkar det inte att lägga in videon direkt in i bloggen,
klicka här för att se Peter in action!

Kram, och godnatt! /Sandra

Kommentarer
Postat av: Becka

Till Sandra.

Heheh okej:D.. Hennes blogg är jätte fiin tycker jag:D

Jag giller verkligen denna blogg oxå! :D

2009-04-28 @ 20:59:14
URL: http://beexxx.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Ska kolla med henne vilka sminkmisstag hon upptäkte, hoppas jag får tag på henne hon åker nämligen bort i 6 månader imorrn, men jag ska försöka ;) Sov så gott. Kramisar

2009-04-28 @ 21:50:48
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0