Nikki+Robert=Sant?

My sources tell me exclusively that at the end of the evening, or early morning depending how you see it, the four of them left the event(Kristen,Michael,Nikki & Rob), hugged before parting ways. Kristen and Michael hopped in a cab, and Nikki and Rob walked further up the block... arms wrapped around each other on their way home.


She stayed with him overnight,she was supposed to be back in LA on Monday....

But never showed.

Perhaps she couldn't get up, or perhaps she couldn't leave? Cute, right?

Översättning
:

Enligt säkra källor, har jag fått veta, exklusivt,  att, på kvällen, eller tidigt på morgonen, beroende på hur man ser det, så lämnade Kristen, Michael, Nikki & Rob ett evenemang. De kramades innan de gick skilda vägar.
Kristen och Michael hoppade in i en taxi, och Nikki & Rob promenerade längre upp längs kvarteret......armarna lindade om varandra på vägen hem.

Hon stannade hos honom över natten, hon skulle vara tillbaka i LA på måndagen...
Men hon dök aldrig upp.

Hon kanske inte kunde komma upp, eller så kanske hon inte kunde åka?
Gulligt eller hur?


Källa: LaineyGossip.

Undra om detta är sant förstås?


// Johanna.

Kommentarer
Postat av: Jeanette aka Nettan (svar till kinga)

svar till kinga: Tack kul att du gillar mina bilder! :)

Min favorit teknik är blyerts och att färglägga bilderna på phtoshop, man har så många färger att leka med där ;)



Ja jag har prövat målat med pantone-pennor, fast jag var inte så bra med dom fast övning ger färdighet ;)



Kram!

2009-04-01 @ 18:05:33
URL: http://jeanettesart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0