New Moon spelas in i Polen?


Läste nyss på newmoonmovie att det går vilda rykten om att några scener ur New Moon ska spelas in i polen, vilket jag tycker är underbart! Med tanke på att jag har släkt där, och att mamma förövrigt lovat mig att åka ner till polen ifall de kommer på en premiär eller något annat, men somsagt, det är bara rykten. Så här skriver NMM:


A few days ago in Poland there appeared gossip that some of the new moon’s scenes will be filmed in Poland in Stołowe Mountains. At the beginning they planned to make them in Montepulciano but there’s something wrong with their contacts, so they changed their minds. It also made the decision easier that there were already filmed some of the scenes from Chronicles of Narnia.

The article says that they are going to come to Poland after they leave Canada and before they go to Italy 

 

Läs NewMoonMovie arttiken här
och läs urspungliga källan här. (läs: det är på polska)

 EDIT: Läste igenom att kommentarerna på den polska sidan, ehm jag är inte övertygad, så bra som min polska är, men cirka 20% tror att det var ett aprilskämt (inlägget var postat på första april) och resten tror att det inte är det. Återkommer.

Kinga lägger till:
Det ÄR ett Aprilskämt. Men inte fullt så omöjligt, eftersom Filmerna om Narnia filmades i Polen.
De visste ni inte va? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0