Elisabeth, kolla hit!

Haha, detta är ju lite pinsamt o skriva, eftersom jag inte kan lita på min kära syster.
Iallfall, idag på eftermiddagen ringde min syster, Olivia, och berätta om en tjej som går i hennes klass. Tjejen heter Elisabeth, och hon är tydligen helt galen i Twilight (precis som jag) och följde bloggen som jag har skapat...? He-he. Om du nu följer bloggen kan du alltid lämna en kommentar på detta inlägget eller skriva ett mejl till [email protected], om du tycker att jag skämmer ut dig eller något så är det bara att hojta till så tar jag bort inlägget! =)
Min syster heter Olivia, och går på C-gymnasiet i Malmö. Så du vet.


Kramar, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0