Aro är hittad!


Michael Sheen Aro New Moon Volturi

Bild lånad av newmoonmovie.org

 


I mitten av tillkännagivandena om vem som kommer att spela några av de mindre rollerna i New Moon, undrar många fans vem som kommer att spela den stora rollen som  Aro.
Tja, Daily Mail rapporterar att rollen har gått till skådespelaren Michael Sheen.

Daily Mail säger att nyheten bekräftades genom Chris Weitz själv, men kom ihåg: ingenting är 100% bekräftat förrän vi hör det från Summit direkt.




Ok, han var Lucian i Underworld filmerna, det här är så spännande! Han är bra med dessa typer av filmer och jag tror att det är lite ironiskt att han spelade en varulv i Underworld som har en förbjuden kärlek med en vampyr, och nu kommer han att spela en chef-vampyr som dömer en vampyrs & människas förbjudna kärlek . Detta är briljant! Bra jobbat, Chris!
Men jag måste tillägga att de tillsätter skådisar som är unga...
Fastän de kan ha blivit förändrade som unga, så utger inte böckerna för att varken Caius, Aro, eller Marcus skulle vara unga...

Fast, smink gör ju underverk, så sminka på o få dem o se uråldriga och tärda ut! Haha!





Kommentarer
Postat av: Madde

De är uråldriga - som vampyrer.

Tänk på att de förmodligen blivit ändrade som unga, vilket gör att de är unga för alltid.

2009-04-12 @ 15:56:10
Postat av: Elan

men han passar inte tkr jag, det är verkligen inte som jag hade tänkt mig honom...

2009-04-12 @ 23:02:20
URL: http://wannabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0