Vinnaren i KLICK tävlingen - intervju!

Jag har den stora glädjen att meddela att snälla Jen - som vann KLICK tävlingen - har gått med att delta i en intervju här på bloggen.
För er som missat tävlingen helt - Jen har nyligen vunnit en tävling som vi alla twihards suktat efter, hon vann nämlingen en resa till Italien och får lov att vara statist i den stora scenen med klocktorner tillsammans med cirka 300 andra italienare och 29 lyckliga vinnare från alla andra länder i världen! (30 länder har fått chansen att vinna rollen som statist i filmen, däribland USA, Canada, UK, Sverige, Finland, Norge etc) Inte bara det - chansen att få träffa twi-castet är ju HUGE!! Varje twihards dröm!! Nejdå, jag är inte lite avundsjuk här hemma ;)



Du är ju den lyckliga vinnaren av KLICK tävlingen, hur kändes det?
Helt otroligt, har nog inte riktigt fattat än hur stort det verkligen är. Det var Klick's redaktionschef som ringde mig igår och berättade att jag vunnit första priset, jag trodde inte på honom först utan tänkte att det var någon dum människa som skämtade med mig men ju mer han berättade ju mer förstod jag att det var allvar, jag hade vunnit. Jag började då gråta, jubla, skrika och mitt hjärta slog flera frivolter. Blev dock lite osäker senare under dagen, kunde jag verkligen ha vunnit, näe det måste varit ett skämt, så jag ringde upp honom för att verkligen se om det var verklighet och det var det ju, inte förrän då började jag förstå att jag hade verkligen vunnit.

Vad jag har hört, är det scenen med ''paraden'' vid klocktorner de ska spela in. Chansen att du faktiskt får träffa Kristen och Rob är ju enorm! Det finns säkert massa andra skådespelare på plats också!
Om du fick träffa Kristen och Rob, hur skulle du bete dig, och vad skulle du fråga? Skulle du be om autografer och bilder? :)
Jo jag förmodar också att det är den scenen som ska spelas in och jag hoppas verkligen att jag får träffa dom! Om jag skulle träffa dom skulle jag absolut be om autografer men först och främst be om att få bli tagen på bild tillsammans med dom. Oj, hur jag skulle bete mig.. Jag vet inte riktigt, skulle nog bli riktigt nervös och bara säga något dumt och osammanhängande :P

Jag och säkert hundratals andra twilighters har en undran på hjärtar, som vi vill att du ska föra vidare i italien om det finns tid och möjlighet! Om du lyckas träffa någon från castet, regissören, personal etc etc, skulle du vilja fråga om dom har några planer på att komma till Sverige?
Ja det kan jag absolut göra!! Ska skriva upp det!

Slutligen, jag talar för tusentals andra tjejor: TA MED EN KAMERA! (Och lova att posta bilderna på din blogg (A))
SJÄLVKLART!!!!!!!!!!!!!! Kameran är det allra viktigaste att ha med sig!!!! :D



Jag tackar så hemskt mycket för mig och önskar Jen än en gång en mycket trevlig&händelserik resa!
Här kan du läsa Jen's glada inlägg då hon fick reda på nyheten!


Kommentarer
Postat av: Fanny

ÅÅÅ sådant här är bara för jobbigt att läsa, man blir ju såå otroligt avundsjuk så det är inte sant!!!!!

Men jag är glad för Jen's skull!!



ÅÅÅ VILL OCKSÅ VINNA!!!!!

2009-05-07 @ 22:55:42
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: C

fy vad avundsjuk jag blir, jag var också med och tävlade. Det kändes näst intill omöjligt att vinna, men jag hade hoppet uppe!

2009-05-08 @ 16:51:05
URL: http://challesthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0