New Moon får Melissa mållös

Melissa Rosenberg, screen writer för New Moon har postat detta inlägg på hennes facebook om hennes tid på New Moon inspelningen:

Skriver från inspelningen av New Moon, ett sjukt lyckligt ställe att vara på. Alla har verkligen superkul. Särskilt jag. Man kunde förvänta sig att åtminstone en person skulle vara snorkig och trött efter att ha jobbat så hårt så länge, men jag har inte hört ett enda surt tonfall hittils.
Chris Weitz är magikern, och gör ett fantastiskt jobb.
Volturi ser helt fantaaaastiska ut. Michael Sheen förkroppsligar Aro helt och hållet, och höjer rollen till en helt ny nivå!
 Dakota som Jane knockar mig helt. Rob och Kristen är underbara såklart, och och och...jag kanske inte ska vara så översvallande, ingen kommer tro på att allt är så perfekt, men det ÄR det!

Härligt att allt går så bra!

Nu blir de meeeer spännande, eller hur??

Kommentarer
Postat av: johanna

Vera: oki får försöka att kolla på den

2009-05-09 @ 13:25:44
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: linnea

å shit, eran blogg är verkligen grym! :O

2009-05-09 @ 13:48:22
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: Moa

Kinga: ååååhh, nu längtar man ju bara ännu mer!!

2009-05-09 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0