Klick-vinnar-Jen i Italien!

Nu är hon hemma, och här kommer ett utdrag ur hennes inlägg om resan och om "nästan-mötet" med skådisarna!
Gooooo Jeeen!


Till en början måste jag förklara en del saker. New Moon är ju en Amerikansk film (produktion?!) och dom har väldigt mycket regler. Eftersom jag var på plats i Montepulciano som statist fick jag ju se hela omgivningen, inspelningsplatsen,  osv men för att sådant inte ska spridas vidare innan filmen kommit ut har jag fått skriva på flera kontrakt. Jag får alltså inte berätta nånting som har med själva inspelningen att göra för då kan jag bli stämd och  jag fick heller inte ta med mig kameran så jag har inga egna bilder att bjuda på därifrån. Därimot kan jag berätta lite om mitt besök där(...)

(...)Min dag började med frukost på hotellet och sedan vid 07.30 möttes vi (en del av vinnarna + dom som hade hand om oss) upp för att åka en gemensam buss till Montepulciano som låg ca 1,5 h därifrån. På bussen fick man ju som se en del av Florens och dess utsikt vilket var riktigt fint. Då vi närmade oss Montepulciano blev vi (jag och Synne, den Norska vinnaren) helt till oss då vi såg "byn" uppe på som ett berg.

Vi kom dit och fick komma in på inspelningsområdet.
Vi fick ju vara med som statister och det var verkligen hur kul som helst, både att få vara med men även att få se hur en inspelning går till. Men det bästa av allt var ju att vi fick se Robert Pattinson (Edward), Kristen Stewart (Bella )och Charlie Bewley (Dimitri). Som närmast stod jag ca 1 meter ifrån kristen och ca 2-3 meter ifrån Charlie och Robert stod jag som närmast ca 8 meter(!!).

Jag har sett att det har kommit ut väldigt många bilder från inspelningen så jag kan ju berätta att då scenen nedan spelades in, det var då jag stod ca 8 meter ifån honom så jag och några andra hade den absolut bästa utsikten mot honom och jag säger bara en sak Eye candy!!! Som de flesta av er vet är ju Robert en riktig snygging men bilderna och filmen gör honom inte rättvisa för han är om möjligt ännu snyggare i verkligheten!! Jag har inte riktigt än fattat att jag verkligen har sett dom, sett dom på riktigt, det är bara galet!! Men sjukt kul! :D

Källa

Sen har jag en annan väldigt rolig sak att berätta. Innan jag åkte till italien så skrev jag ett brev till Robert så om jag skulle få möjligheten att ge det till honom skulle jag göra det. Vi fick ju tyvärr inte träffa skådespelarna utan bara se dom så jag visste inte riktigt hur jag skulle göra med brevet men sen fick jag och Synne rätt bra kontakt med en kille som träffade Robert regelbundet så jag frågade om han skulle kunna ge brevet till honom och han var hur gullig och trevlig som helst och tyckte bara det var kul så han gav det till honom och jag fick även skicka med en liten muntlig hälsning!! :D :D Wiie!

Så min sammanfattning av den här dagen blir UNDERBAR, BÄST, KUL, MAGISKT, KÄNSLOFYLLD och, det går bara inte att beskriva med ord hur bra dagen verkligen var!! <3

Tack tack tack till Nordisk Film!!

Läs hela inlägget här!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vem är hon stunt för ? :)

2009-05-29 @ 15:57:51
URL: http://lindajohansson.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Jamen gör så, vad bra det blev! :D

2009-05-29 @ 19:15:07
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0