Sidan tar tid att ladda

Många tror att vår header tar upp mkt flash från våran hemsida och gör den seg. Detta är felaktigt eftersom flashfilmen är en liten fil på 0,7mb.
Det är youtubeklippen vi postar på bloggen som segar sidan.

Vill ni att vi i fortsättningen endast postar länkar till youtubeklippen vi hittat, eller ska vi fortsätta som vanligt?
Jag har mobilt bredband som är väldigt segt och ostabilt, och sidan laddas snabbt hos mig ändå.
Ni vet väl att sidan funkar bäst i Firefox?


Testa o uppdatera eran Java och Adobe Flash.



Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med om att sidan är riktigt seg! tar tid att komma in på den. bilden ni har lagt in vid muspekaren tar tid att ladda upp även den.

"twilightnews" bloggen är inte alls seg, trots att dom också laddar upp mycke.t

2009-06-22 @ 08:19:27
Postat av: RobPattz

jag tycker inte att den är seg.

Jag tycker ni ska fortsätta som vanlig=)

2009-06-22 @ 09:01:31
URL: http://robpattz.blogg.se/
Postat av: The Girl With Blue Eyes

jag tror att det beror på att man ska ladda upp så många inlägg på en gång. Skulle ni inte kunna göra så att ni hade mindre inlägg på förstasidan och att man kunde klicka för att se äldre inlägg?



WWW.THEGIRLWITHBLUEEYES.BLOGSPOT.COM

2009-06-22 @ 12:42:33
URL: http://www.thegirlwithblueeyes.blogspot.com
Postat av: Elin

sidan tar faktiskt väldigt lång tid .. jag tycker som "The Girl Blue Eyes". inte så många inlägg på första sidan..! Älskar eran blogg btw<33

2009-06-22 @ 14:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0