Vinnargrejerna!

Hej hej!
Nu är jag tillbaka i Uddevalla, och ska skicka iväg vinnarnas grejer imorgon(kepsen och hängsmyckena).
Sorry att ni fick vänta tjejer, de e bara jag som e tom i bollen o inte kan hålla reda på saker! :D

Mitt "sommarlov" kommer vara slut på onsdag, då jag ska få en annan typ av modem från 3, som ska funka överallt.
Vet ni vilken abstinens jag har haft från bloggen??
Och nu i Uddevalla så sitter jag på en parkbänk utanför ett höghus där jag vet att de har många olåsta wifi uppkopplingar, och bloggar från min Ipod!!
Så desperata åtgärder blir det.

Men jag har läst på olika forum på nätet att 3 är VÄLDIGT svåra att få hjälp av när de gäller reparationer och reklamationer.
Akta er för 3...

Sommar!
/Kinga

ps:Vera:
tack för den tid du varit med oss, det är väldigt synd att du slutar...

Kommentarer
Postat av: Mia

Det gör inget alls ;D - Den som väntar på nå gott.. du vet ^^



Tack så mkt än en gång =)! Kramar

2009-07-05 @ 14:25:20
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: RobPattz

ingen fara vi har tålamod=)



Tack igen!=)

2009-07-05 @ 17:24:50
URL: http://robpattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0