Upplysning!

Ni är så söta när ni skriver att ni vill hjälpa till och skriva med oss här på bloggen nu när Vera slutat!
Därför tänkte jag berätta lite om hur vi i framtiden kommer göra. Vi kommer snart leta en ny tjej till bloggen som vill blogga med oss. Dock kommer vi inte göra detta förän alla(Jag, Kinga och Sandra) är på hemmaplan och då vi kan prata riktigt utan att någons internet dör.

Men tids nog kommer vi skriva ett inlägg om det i bloggen och då får ni läsa det och kolla om det passar just dig att blogga med oss på thetwilightsaga! :)



Kinga lägger till:
Jag kan tipsa om lite saker att tänka på:
Vi kommer söka en tjej eller kille som är lika idé-rik, och skrivarglad som vi är!
Du ska veta hur mkt tid det verkligen tar till o skriva i en fan-blogg, och det kommer knappt att finnas tid till en personlig vid sidan om.
Duktig på att skriva och formulera sig!
Ha lätt för att hitta info på nätet, och skriva om infon ifall den kommer från en annan blogg, vi kopierar inte rätt av här inte!
Var glad o positiv!

Tänk på detta och vänta på vårt ansökningsinlägg!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Ha en skön sommar!

2009-07-06 @ 09:12:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Rob<3

skulle gärna vilja skriva i eran blogg. den är så himla bra och jag älskar verkligen twilight !!

2009-07-06 @ 15:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0