Parodi, och sprickande!!!

IIIIIIIH! Jag kommer spricka!
Vill så gärna berätta om det somhänder på thetwilightsaga.se nu framöver!
Jag e såå dålig på överraskningar!!!


DÅÅÅÅLIG!

MAH!
Ok, jag får lugna ner mig...

men jag spricker!!

Nu vet ni det!
Här kommer en video.. bara för att!



fastän det är en parodi på New Moon, och postern, så är den väldigt bra tycker jag.
Snyggt gjort, inte fjantig, cool, men iförsig så hade jag inte ljudet på när jag postade detta inlägg... det är för sent...
så är det nån fjantmusik, så stäng av ljudet o njut av storyn!

vad tycker ni?

/Kinga

Kommentarer
Postat av: Madde

Rollen som Riley i Eclipse är tillsatt!

Xavier Samuel från Australien kommer spela honom!



twilightsagaunearthsfirst_eclipse.html" rel="nofollow">http://uk.eonline.com/uberblog/b134595twilightsagaunearthsfirst_eclipse.html

2009-07-17 @ 05:28:27
Postat av: Zozzo Cullen

den verkar bra :D jag såg deras parody på twilight och kan säga: HAHAHHAHAHA XD fett kul var den! :D

ser fram mot denna ;)<3

2009-07-17 @ 10:21:04
Postat av: Fia

De från www.thehillywoodshow.com brukar göra rätt så bra parodier, speciellt på roller som Johnny Depp har spelar ^_^

2009-07-18 @ 00:39:41
URL: http://fiaworl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0