Kristen Fears Large Group Of Girls!.





In an interview with USA Today  Kristen Stewart tells us how the
Twilight phenomenon has affected her life.



One thing that makes Kristen stop in the middle of a sentence:teenage girls!
A group enters the resturant, and Kristen abruptly shuts up until they pass.
She apologizes, a little embarrassed, and whispers: '' If those type of girls
saw me talking about Twilight, you don't understand. If i said 'Jacob'  to loud, they be like ''-
She makes her eyes wide and sticks her hands out like claws.

  '' More than three girls of that certain age- run away'' she says, laughing as the threat settles in a distant part of the patio. ''Girls are scary. Large groups of girls scare the crap out of me ''.

She says Pattinson gets it worse. "They covet him. I think half of them are so jealous that they hate me," she jokes.



It doesn't help that many Twilight-ers want her and Pattinson to be a real-life couple.She's actually dating Michael Angarano, 21, whom she co-starred with in the 2004 drama Speak.

'' it doesn't make my relationship harder. It's not like, '' Maybe I should be with Robert to make them happy and make me more popular!.'' Kristen laughs, adding that her real boyfriend '' is totally not a threatned guy. But, dude, it sucks.''

Källa USA Today.com 

Har inte hunnit översätta till svenska än. Gör det under dagen!.

Översättning:

I en intervju med USA Today, så berättar Kirsten Stewart  om hur Twilight fenomenet
har påverkat hennes liv.


En sak som gör att Kirsten stoppar mitt i en mening är:  tonårstjejer!
En grupp stiger in i resturangen och Kirsten håller tyst tills dom gått förbi.
Hon ber om ursäkt, lite skamsen och viskar '' Om såna tjejer såg mig prata om Twilight,
du förstår inte. Om jag nämner 'Jacob' för högt, så skulle dom''-
Hon gör så att hennes ögon bredder ut sig och sticker ut händerna som klor.

'' Mer än tre flickor vid en åldern- springer iväg''.
Säger hon och skrattar.
'' Tjejer är läskiga. Stora grupper med tjejer skrämmer skiten ur mig''.

Hon säger att Pattinson har det värre. '' Dom eftertraktar honom. Jag tror att hälften är så avundsjuka så att dom hatar mig'' Skojar hon.
Det hjälper inte att många Twilight-are vill att hon och Pattinson ska vara ett äkta par i verkligheten.
Hon dejtar faktiskt Michael Angarano, 21, som hon jobbade med i drama filmen Speak från 2004.
'' Det gör inte min relation svårare. Det är inte som att, '' Jag kanske borde vara med Robert för att göra dom glada och göra mig mer populär!''.
Kristen skrattar, och tillägger att hennes riktiga pojkvän.
'' Han är ingen hotat kille. men det suger ''.

Så nu har jag översatt till svenska. Det blev inte så jätte bra
men har läxor och sånt och göra. Så jag fick göra det snabbt.



// Johanna.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Johanna

Jag älskar denna bilden

2009-04-02 @ 22:51:27
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0