Twilighters
  (besök från 090201)
  Totalt:
  Denna månad:
  Denna vecka:
  Idag:
  Online nu:




Top 21 Twilight Sites

Top Twilight Blogs

Twilight Poison Topsite

TwilightMania.com Elite Topsite












SOMMARERBJUDANDE

Nu i samband med sommaren och att jag börjar få in lite förfrågningar på skor, så tänkte jag ha ett sommarerbjudande!

 

Istället för att betala 600:- så betalar ni bara 450:- inkl. frakt, för att få ett par skor målade!!



Erbjudandet pågår fram till den 30/8-2009


Jag kommer i framtiden köpa in skor och sälja målade, men än sålänge finns möjligheten att:

Skicka in valfri sko (eller keps) till mig, så målar jag dem åt er!

Tänk på att skon måste vara ren! Så släng skorna i maskinen, ifall de är använda, o lite smutsiga.


Priser:
Priset för målade skor är 500:- för färgen och arbetet, och 100:- i frakt och emballage.
450:- fram till 30/6-09
Priset för en målad keps är 200:- för färgen och arbetet, och 50:- i frakt och emballage.


Skicka in skor:

Vira in dem i en plastpåse, tejpa ordentligt runt om, klistra på min adress, och rätt antal frimärken, så blir frakten billigare.

Frakten tillbaka kostar lite mer för mig, eftersom jag
emballerar dem bättre, så inte färgerna skadas under transporten tillbaka hem.

Kepsen kan ni skicka i ett vadderat kuvert


Hållbarhet:
Färgerna jag använder är snäppet dyrare, och lyxiga, men de är väldigt hållbara, om man använder skor/keps "vanligt" och inte hoppar i pölar, bökar i lera, eller använder kepsen i en lek med hunden...





Maila mig ifall ni är intresserade, så berättar jag vidare om hur vi går tillväga!


Twilightmotiv är inte tvunget... ni kan få skorna målade hur ni vill!

ANGE ORDET SOMMARRABATT i mailet



[email protected]

Kommentarer
Postat av: the freak <3

vet inte som har skrivit om skorna men angående de, hur mke kostar frakt?

2009-05-27 @ 17:44:52
URL: http://justthefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












bloglovin




RSS 2.0