Vill du läsa det senaste om twilight sagan?

Då tycker jag att ni borde lägga till oss på bloglovin!
För er som inte vet vad det är så tänkte jag berätta kort nu.
På den hemsidan prenumererar du på olika bloggar som du vill följa. Så om du går in på hemsidan och på ditt konto så står det om vi har uppdaterat. Då kan du alltid få reda på det senaste vi skrivit och klicka dig in på bloggen. Istället föra att behöva klicka dig in på vår hemsida hela tiden.
Jag använder mig utav det och jag älskar verkligen bloglovin. Den hemsidan är nästan alltid öppen på min dator iallafall.
Så nu tycker jag ni ska skaffa er ett konto och lägga till oss där.

Om ni vill lägga till oss på ditt bloglovin konto klicka på bilden nedanför! :)
bloglovin


Kommentarer
Postat av: Emma

Det gör jag redan ;)

2009-05-28 @ 15:54:27
URL: http://moonlightskies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har er rdan där ;p

är en trogen läsare,

2009-05-28 @ 21:30:08
Postat av: Sara

För att kommentera något helt annat, men vilken otroligt cool header ni har!!!

2009-05-31 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0