DEMETRI


200905120933.jpg

Nykomlingen Charlie Bewley ska spela Demetri i Volturigardet i New Moon. Inte mycket är känt om den brittisk-födda Vancouver bosatta kille, så TwilightBlog  tog chansen och frågade honom några frågor om sig själv och den roll han spelar. På frågan vilka aspekter av hans karaktär Demetri han mest ser fram emot att spela, svarade Charlie  -


Han har enastående spårar förmågor tillsammans med en sinnessjuk styrka, snabbhet och klass;  bor i Toscanas, underground, låser in sig med den vackra Heidi som ger honom mat hela tiden, han har röda ögon och glimmar i solen ... Det är inte svårt att förstå vad som lockar  med att spela denna legend.

Den gemensamma delar vi menar detta är ett tecken kan jag på allvar få mina tänder i: Han är en tracker, jag är en rave-runner, han är en diplomat, jag är en SPIRITUALIST, han är cool och snygg, jag är ... . Vi har mycket gemensamt.

Vad jag älskar med Demetri är att han är fullständigt charmerande i motsats till stora farliga Felix, men inte "mindre dödlig" ... klart att den här killen inte tar några fångar. Jo,ok ... före han river sönder dem i småbitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0