NYHET!


Nu kan ni kära läsare skicka in era egna bilder, och så, genom ett trollslag så förvandlar jag er till BLODTÖRSTIGA vampyrer! Eller snälla vegetarian vampyrer, om ni så vill! Jag kan även sätta dig bredvid er favorit vampyr!

BILDERNA MÅSTE VARA I FÄRG, KLARA OCH GANSKA STORA

Varje fredag, runt 20 tiden, kommer jag att publicera de bilder jag har hunnit med att fixa till, så de e bara o skicka in dem!

Skicka in din bild/bilder till
[email protected]
Skriv överst: "Freaky Friday"
Skriv ditt namn och din bloggadress, om du vill!
Skriv även om du vill va ond eller god!

Här bjuder jag på en bild på mig själv:



PS: skicka in nu!
Fredagen är inte slut ännu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag måste bara säga att denna sidan är sååå jätte snygg!!!

2009-05-22 @ 16:06:38
Postat av: therese

KINGA:

men gud det är ju du!! eller?

har inte du en egen blogg?

har för mig att det var du som skrev något om konstiga drömmar. om att armarna känns som om dom är två meter långa och sånt. jag skrev till dig då för jag hade också haft lite sådana konstiga drömmar eller vad man nu kan kalla det..



tack för en underbar blogg i alla fall!

puss<3

2009-05-24 @ 06:04:36
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0