Många tror att..

Twilight är en bok/film som bara tjejer gillar. Men där kan jag säga att ni har fel, det finns även killar som gillar twilight. Jag vet ett par som fastnat i böckerna och jag såg även nu att vi har fått in ett bidrag till tävlingen från en kille. Skit coolt tycker jag, så kom igen nu killar. Tävla ni också, för det kan väl inte bara vara en kille som läser bloggen!:O
Sen vill jag även ge er ett tips om ni redan har boken, många skulle nog uppskatta den som en fin present! :)
Glömde faktist att skriva att den första bloggen som gjordes om twilight skrevs utav en kille!

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

enligt stephanie och jennifer, de från twilightsweden.se, så ska första svenska bloggen om twilight ha varit av en kille :D

2009-05-13 @ 16:26:44
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0