Hur har Twilight förändrat dig?

Här är resultatet på gårdagens poll!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag kan inte rösta.. Det står bara att jag redan röstat eller nåt sånt..

2009-05-14 @ 17:51:36
Postat av: Ayla Catpaw

"Hej där!





Gillar du Twilight? Då vill vi tipsa dig om vår blogg!



Vi har för närvarande 2 tävlingar på bloggen, där vi lottar ut 5 ex av "Så länge vi båda andas", och en reflexskärm!



4 tjejer som skriver om allt som har med Twilightsagan o göra!

Vi har de senaste nyheterna, uppdaterar ofta, och kan göra det för att vi är så många!



Kolla in oss!



Kramar Kinga, designansvarig på http://thetwilightsaga.se"



Haha, både jag och min pojkvän tyckte att filmen var förvånansvärt "tung" om man säger så. Fullspäckad.

Vilket inte riktigt var förväntat, böcker brukar ju generellt sett bli väldigt "våldtagna" när de blir filmatiserade, men i den här filmen så hade de inte bytt ut interaktion mot en massa meningslös action vilket var najz. Och det var underbart att se hur mycket komplicerad interaktion de visade mellan karaktärerna, allt kroppsspråk, alla uttryck, alla tonfall, all awkwardness.

Så jag är faktiskt väldigt sugen på att läsa böckerna nu, kan tänka mig att de är extremt bra eftersom filmen var bra haha. :)



Är knappast på något sätt "fast" i Twilight (än iallafall ;P), och tror inte att jag någonsin kommer "fastna" i serien på ett sätt som jag aldrig gjort innan.

Jag menar, växte ändå upp när Harry Potter-böckerna kom ut muhaha ;D (dock är ju Harry Potter-filmserien hemsk förutom typ första filmen - en annan anledning till varför jag blev glatt överraskad av Twilight-filmen). ;)

2009-05-14 @ 18:36:54
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0